Administrativ assistent

område Måltid Värnamo

Är du lockad av att göra skillnad i en administrativ och relationsskapande roll? Då kanske du är vår nästa administrativa assistent inom område måltid, Värnamo sjukhus. Varmt välkommen med din ansökan till oss! 

Vi söker

Område måltid söker en administrativ assistent som vill arbeta med service på en arbetsplats som värdesätter en god kvalitet och ett nära samarbete med vården och mellan kollegor. Som administrativ assistent kommer du att vara ansvarig för en mångfald av arbetsuppgifter som inkluderar hantering av beställningar, administrering av olika system och tjänster samt samarbete med kollegor. Det innebär att du kommer att skriva protokoll, upprätta presentationer, göra interna bokningar, samt vara ansvarig för system som Matilda och Microdeb för kostdata och kassahantering.
Utöver detta kommer du att hantera fakturor, schemaläggning, brandskyddsdokumentation och användaruppgifter för olika system som Stratsys och Heroma. Du kommer också att ta hand om telefonkommunikation, funktionsbrevlåda, inköp av kontorsmaterial och uppdatering av personalrummets anslagstavla. Medverka på diverse möten. Denna mångsidiga roll innebär ett nära samarbete med övrig personal och kräver förmåga att hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt.

Du bör vara flexibel, ha bra samarbetsförmåga, vara öppen för att anpassa dig till aktuell situation och genomföra arbetet på ett självständigt sätt. I grunden har du en slutförd gymnasieutbildning, och har du även en eftergymnasial utbildning inom administration eller ser vi det som positivt. En viktig del i arbetet är att du kommunicerar med kollegor och kunder, vi vill därför att du har grundläggande kunskap i svenska språket både i tal och skrift. Du bidrar även till en bra stämning och god kommunikation mellan medarbetare, chef och ledning. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. 

Vi erbjuder dig

Du erbjuds ett meningsfullt arbete i en verksamhet i ständig utveckling. Hos oss får du vara med och bidra till måltidsglädje för såväl patienter som restaurangbesökare, samtidigt som du främjar delaktighet och motivation hos medarbetarna. Som medarbetare hos oss inom Region Jönköpings län får du tillgång till våra anställningsförmåner. En del av dem ökar din grundtrygghet, andra sätter lite guldkant på vardagen. Läs mer om våra förmåner här. (http://förmåner (http://förmåner))

Så här gör du om du är intresserad

Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta enhetschef Wenche Johansson, telefon 010-244 71 46, wenche.johansson@rjl.se. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Sista ansökningsdag är den 2024-05-12. 

Välkommen med din ansökan!

Sök jobbet som Administrativ assistent Tillbaka till lediga jobb