Välkommen till öppet hus 1 april

Välkommen till vårt öppet hus den 1 april mellan klockan 10-14!

Vi bjuder på aktiviteter för både stora och små, och vi bjuder på gratis fika på förmiddagen.

Besök våra utbildningar och träffa lärare och deltagare.

För barnen finns det kul aktiviteter såsom gratis ballonger, ansiktsmålning, hinderbana och tipspromenad.

För den som gillar att måla och skapa finns det möjlighet att delta i en målerikverkstad eller testa på keramik i vår öppna verkstad.

Ta chansen att få en professionell porträttfotografering i vår fotostudio. Passa också på att besöka våra utställningar. Deltagarna har också försäljning av sina egna alster.

Vi erbjuder även en kostnadsfri blodtrycksmätning från vår skolsköterska. Miljögruppen i samarbete med Naturskyddsföreningen arrangerar en klädbytardag i idrottshallen, där du kan lämna in kläder på fredagen och sedan byta till dig nya plagg på öppet hus-dagen.

Mellan klockan 12-13 kommer lärare från Animation, Bilderbok och Författarskolan hålla i en presentation om respektive utbildning i vår hörsal.

Under dagen serverar vi en härlig lunch med efterrätt för 90 kr.

Varmt välkommen och vi ser fram emot att träffa dig på vårt öppet hus!